Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] zbyt niskie ciśnienie smarowania turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] zbyt niskie ciśnienie smarowania turbo

    W sumie to rozrząd był zmieniany jakiś czas temu, a czy przy wymianie rozrządu odkręca się pokrywę zaworów, bo coś mi się tak po głowie kołacze? Rozrząd był robiony w ASO przez poprzedniego właściciela więc rożnie może być :lol:

  • #2
    [O2] zbyt niskie ciśnienie smarowania turbo

    co może bnyć przyczyną? Od tego turbina mi się rozleciała 2.0 tdi bkd
    2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

    Komentarz


    • #3
      Cisienie smarowania turbo to cisnienie oleju w silniku.... zmierzyles ile bylo/jest ???

      Kto Ci postawil taką diagnoze, ze sprezarka sie od tego rozleciala ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        koleś z regeneracji turbo. Mówi ze czestym objawem jest za małe ciśnienie oleju i psujące się połączenie silnika z pompą oleju. itp
        2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez archerx10
          Mówi ze czestym objawem jest za małe ciśnienie oleju i psujące się połączenie silnika z pompą oleju
          Heh.... koleś wie, ze dzwonią tylko nie wie na ktorej dzwonnicy. Tak naprawde nie ma zielonego pojecia o temacie i tylko wprawdza w błąd klientów.

          Rozumiem, ze dałeś turbo do regeneracji.
          Sprawdz cisnienie oleju ( dla pewności).... powinno wynosic 2 bary przy 2000 obr na nagrzanym silniku.

          Jestem na 99% pewnien, ze sprezarka padła z zupelnie innej przyczyny.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            koleś z regeneracji turbo. Mówi ze czestym objawem jest za małe ciśnienie oleju i psujące się połączenie silnika z pompą oleju. itp
            dobre dobre :haha:
            Główny problem turbin teraz to taki , że są "papierowe"
            Spalanie śr. 6,2 ON Soft Made by Tune-Up

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66476

            Komentarz


            • #7
              archerx10, tak jak sziaba napisał, turbo w BKD jest małą piczką która szału nie robi, byc może masz za bardzo dokokszony program jak na tak małą turbinę i stąd problem z nią?
              180Koni na turbo z bkd to już nie jest mało :!:
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz


              • #8
                ale to już druga turbina która się rozleciała więc jakiś problem tkwi.
                2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez archerx10
                  ale to już druga turbina która się rozleciała więc jakiś problem tkwi.
                  To moze zrob loga z 11 i 3 oraz 8 -go kanalu.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ale o ile się nie myle... to kolega mial wieksze turbo zalozone.... chyba, ze od lata tamtego roku cos się zmienilo w jego Skodzie... program tez nie byl lajtowy.... :wink:
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniu
                      2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez archerx10
                        Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniu
                        Czestą przyczyna jest źle "napisany" program.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez archerx10
                          Tak miałem większe turbo założone ale to przeszłośc. turbina się rozleciała i wróciłem do seri. przejechałem z 5 tys km i seryjne się poszło .... więc myśle ze przyczyną może być coś w smarowaniu
                          zobacz też jakiej średnicy masz restryktor założony na magistrali olejowej, dosłownie pisząc, przy wejściu oleju do turbo masz prawdopodobnie zwężkę, pasuje zmierzyć jaką średnice ma otwór bo jak turbo jest na łożyskach ślizgowych to średnica musi być odpowiednia żeby zapewnić odpowiednią ilość oleju potrzebnego do smarowania.

                          Druga sprawa, czy inne turbo było nowe/używane czy regenerowane.

                          Jeszcze jedno, czy przed uszkodzeniem turbiny silnik łapał not laufy?
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz


                          • #14
                            Jesli ori turbina chodzila na tym samym programie, na ktorym chodziła "ta wieksza" poprzednia.... to wcale sie nie dziwie, że poszła spac.
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              turbo było nowe. program był zmieniony pod ori turbo. a jaka ma być ori średnica przewody olejowego.
                              2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                              Komentarz


                              • #16
                                A no to ok.
                                W takim razie trzeba szukac przyczyny zatarcia się sprezarki.
                                Jakis czas temu słyszałem u Rogala teorie ze przy wymianie sprezarki nalezy tez wymienic rurke doprowadzenia oleju na nowa.
                                Rurka ma numer 038145771AG i kosztuje ok. 200 PLN.
                                ETKA nie podaje jej srednicy.
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz


                                • #17
                                  rurke też mam nową. a może to pompa oleju nie ogarnia przy wyższych prędkościach obrotowych
                                  2.0 TDI VTG 180 KM 403 Nn

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    archerx10, nie słyszałem o problemach z pompami oleju w BKD. Jest tam napęd i pompa jak w starym niezawodnym 1.9. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku,ale zmierzenie ciśnienia na pewno coś podpowie,albo wykluczy
                                    Moje projekty car detailingowe
                                    VW Touran 2.O TDI
                                    BMW X6 35d
                                    więcej na PW

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez archerx10
                                      turbo było nowe. program był zmieniony pod ori turbo. a jaka ma być ori średnica przewody olejowego.
                                      Nie tyle chodzi o średnice przewodu co o sam restryktor, masz turbo na łożyskach ślizgowych a tam restryktor powinien mieć cos około 1.7mm średnicy ale nie jestem pewien, trzeba poszukać w sieci, może sie tez okazać że ciśnienie oleju jest słabe i jak będzie restryktor za mały do tego typu sprężarki to będzie za małe smarowanie.
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X